Opis
Wykonanie:
Kliny wykonuje się metodą wulkanizacji w temperaturze 150 °C.Do produkcji klinów używa się
trudnopalnej mieszanki gumowej ONB-1/09. Po wykonaniu każdy klin poddawany jest kontroli
poprzez wzrokowe oględziny, mające na celu wychwycenie wszelkich niedoróbek i wad
wulkanizacyjnych. Nadlewki gumy są usuwane, a krawędzie zaoblane.
5. Zastosowanie:
Kliny gumowe stosuje w transporcie kolejowym do unieruchomiania stojących wagonów w
miejscach, w których występuje zagrożenie pożarem lub wybuchem. Szczególne zastosowanie mają
kliny do unieruchomiania wagonów cystern kolejowych służących do przewozu materiałów
niebezpiecznych. Klinów nie można stosować do zatrzymywania wagonów będących w ruchu.
6. Wymagane parametry techniczne:
Lp Parametr Norma Wymagania
1 Twardość [°ShA] PN-EN ISO 868:2005 70 ±5
2 Wytrzymałość na zarwanie [MPа] PN-ISO 37: 2007 ≥ 15,0
3 Wydłużenie przy zerwaniu [%] PN-ISO 37: 2007 ≥350
4 Trudnopalność: PN-C-05013:1993
– średni czas palenia się i żarzenia 6 -ciu próbek [s] ≤5,0
– średni czas palenia się i żarzenia jednej próbki [s] ≤15,0
5 Czas podwulkanizacji [min] PN-ISO 6502:2007 ≤5,0
6 Odporność na ścieranie [cm³] PN-ISO 4649:2007 <0,200
7 Rezystancja powierzchniowa [Ω] PN-EN-61340-2-3:2002 ≤3×10
CERTYFIKAT NR B/1625/III/2012




Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.